Thursday, August 12, 2010

Finalist Mrhaban D Astro & Ramadhan Kareem

 (Tag: Vokalis Muslim Voice(5 dari kiri),Shahir AF8 sbg juri(6 dari kiri),Izwan kump.Firdaus(8 dari kiri),Azri Ex-Destinasi(9dari kiri),incik mc sempoi(10 dari kiri),pemilik blog ni(12 dari kiri),hujung skali juga vokalis Muslim Voice)

Alhamdulillah.. Berpuas hati dengan tempat kedua.. =) Saje je pun mencuba nasib..peluang untuk ke final agak tipis..hanya yg terbaik je akan ke final dan akan dicontact melalui phone..siap dapat pergi Turki lg tu..waaa..~

Apa2 pun tahniah kepada vokalis Muslim Voice a.k.a juara akademi nasyid sebab dpt jd juara prtandingan ni walaupn peserta2 lain agak bising sebab persembahan dan suara juara prtandingan ni agak biase je.. tapi sy kate,dah rezeki dier..=)

After event ni,jadual jd agak padat..

14ogos: lwtn ke indie nasyeed studio
next week: show kt sks   

22ogos:induction course kt lubuk manggis 

22ogos:show amal brsama muslim voice akdmi nasyid + kump.destinasi kt klang(Brtmbung ni)
24ogos: mass gathering pelapis komposer lagu kt hotel seri mesia ganu
convest n so on..

Recording untuk album raya pn bakal berjalan.. mula la memerah otak compose lirik n lagu.Tapi yg sy frustnye,studio da la jauh..negeri 9 nuhhh..xkan tiap2 minggu nak pnjam kete ayh su.. adeh.. sy duk kat gombak je abg2 astro weh.. 

Seronok sgt sepanjang program ni..bertemu rakan-rakan seperjuangan..shahir pn sporting.. tapi xsangka plak grup destinasi tu,sy pernah compose lagu untuk dyorg n last2 jmpe sorg vokalis dier kt prtandign nih..

Apa-apa pun, moga Allah permudahkan jalan yg bakal dilalui.. 

 

  n kat sini,saye nak ucap Salam Ramadhan Kareem buat semua umat Islam di seluruh dunia..bukan Mesia je tau.. Ambil 5 minit dari kesibukan harian kita untuk muhasabah diri adakah Ramadhan kali ni akan berlalu mcm Ramadhan yg lepas tanpa sebarng kemajuan.. Tunaikan ibadah di bulan Ramadahan ni seolah-olah seperti ini Ramadhan yang terakhir buat kita.. 

Salam Ramadhan Kareem..Allahu Akram..=)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

http//hairishazwan.com©

Officially Designed by Hairi Shazwan
Launched on 14th May 2011

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP