Sunday, July 19, 2009

Taaruf Week is Over!!!




Alhamdulillah...taaruf week yg membosankn pn dh hbis.tak mcm yg dekat CFS dlu..siap dgn persembahan lagi.Ni ape pn tarak..aiyaa.. boring btul.. nasib baik taaruf week kitorg ni yg paling sekejap(3 hari jer..) fuuhhhh...syukur2... Tapi memang kelakar biler ingat pengalaman ptama kat Uia Gombak..haha..xleh tahan.. Alkisahnyer..After closing ceremony kat CAC,kitorg pn balik la mahallah dgn jalan kaki..bkn dkt tu..jaun siottt..stgh jam baru sampai..hehe.. yg klkarnyer,kitorg mmg x familiar pn lagi ngan tmpt tu..maklum pelajar baru.. tapi tak rase baru pn sbb muker2 samer yg jumper..asyik2 muker dauh(jgn marah..hehe).. pastu kitorg pn balik lah dari dewan CAC tu.. Jaln samer2..lebih kurang dalam 10 org.. aku dh terpk dah awal2nyer,saper yg kitorg ikut sbnarnyer ni..then,ahh,,lantaklah.. Pastu,nak dijadikan cerita,drpd cerah(dalam kol 6 ptg) smpailah gelap,xsampai2 dkt mahallah...jadi conform makan buah langsat@sesat..haha.. pusing punyer pusing xjumper2 jalan pegi mahallah.. nasik bungkus kat tgn yg panas pn dh jadi sejuk.nasib baek tak beku..hehe.yg aku paling xtahan nyer,adalah sorg kwn aku ni..jalan skali lah..sesat.. then,biler dh x jumper jalan nak balik,dier pn brenti n duduk ats jalan.Aku ingtkn nak buat per..rupe2nyer dier nak amek peta UIA dalam beg..aku kat blkg punyerla gelak..hahaha.cam dalam hutan amazon la plak..haha.. sampai cmtu skali.aku tkg follow jer..n gelak also..haha.. usaha mmbuahkn hasil nmpaknyer..jumper lah jgk jalan nak balik mahallah..fuhh..berpeluh..kwn aku sorg tu smpai sakit kaki..tido awal trus malam tu..hehe..silap btul aku xrakam ngan hset..kalu x,silap2 leh masuk Just Laugh Gag kat tb7 tu..haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

http//hairishazwan.com©

Officially Designed by Hairi Shazwan
Launched on 14th May 2011

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP