Sunday, June 5, 2011

Berakhirnye weekend yg..

a'ah..aku letih..ngee.. weekend yg agak 'best'..ditinggalkan seorang diri buat kali kedua, nasib baik kazen aku dtg bermlm di sini satu mlm.. terimakasih kpd rumate ku yg 'hensem2' daus yuhu dan xlupa abg pesa kerana pulang  ke rumah masing2.. dan terima kasih jugak kepada kazenku hadi purjadinowo(tambahan shj..nama sebenar:hadi) kerana menemanku disini.. dan terima kasih yg tak terhingga kpd yg trsyg(tqa) kerana sentiasa menemani ku dalam hati..haha(iklan)  buat hadi purjadino(eh dah tukar dah), terima kasih buat kenangan yg 'indah' itu..hehe..  keluar dgn moto ke tepi tol gombak, bajet2 nak jmpe maksu ku a.k.a mak dia untuk ambil duit untuk hadi.. smpai kat sana hujan terlampau2 lebatnye sehingga air melimpah ruah ke ladang gandum maka jadi lah coco crunch!! eh dah mengarut dah..sori2.. hujan lebat smpai dah basah kuyup sgt dah.. sampai sana tu, maksud aku tepi tol gombak lah xkan tol kat johor plak,:

"Aku : Hadi,tepon moksu(loghat ala2 teranung)
 Hadi : Jap..(satu perkataan sdh cukup untuk menunjukkn dia org kl)
..hujan masih lagi lebt teramat..


Hadi lagi : Mak duk mane,,hadi ade kt tepi tol gombak dah ni..
Maksu: Mak balik dah ni..nk sampai umah dh pun..
Hadi: Aduh..ok2..
Aku(dalam hati): Ya Allah.macam saje2 je kuar redah ujan basah kuyup..last skali xde ape2 makna..
Hadi: hehe..(tersengih2 memandang aku)
kitorg pun blah..
"

Satu lagi mlm pegi lowyatt tu..mlm kelmarin..hehe.. time nak balik tu.. hadi bwk moto lain dan aku bwk moto lain.. time atas moto nak balik, tetiba dia vroom tepi aku,then tanye nak balik mane..time tu jauh lg nk sampai.. aku pn jwb lah..balik uia lah.. dia pun pecut gaya ala2 mat rempit xcukup umur..
aku kat belakang, YaAllah budak ni, laju nye bwk moto.. Dan tanpa melengah2kn masas aku pun bwk moto dengan sloww lagi..hehe.. buat ape nak kejar.. tapi aku tepk, si hadi tu bkn kenal sgt pun jalan sini..so aku ambik route yg paling dekat ke uia untuk balik.. dan aku bwk slow je..xmau bawak laju2..tiqa marah.. ngee.. dan then aku pn sampai..kejap je.. dan seperti yang disangka2 si hadi smpai lmbt lagi dari aku walau dia bbwk laju giler nak tinggal aku..

sampai tu aku lepak kat cafe bilal dulu..
tetiba hadi pn sampai dari belakng..aku pun dengan gaya eksyen dan mulut tersengih panjang bertanyalah kepada hadi:

"baru sampai hadiii.."

haha..aku da agak..dia salah masuk jalan..tu la nak race sgt.haha..klaka je..
2minggu ni asyik jlan je..letih aku..tapi jalan2 hari jumaat tu bestt..=)

so, after dis, ape yg aku ada.ops lupe nak bgtau, akibat basah kuyup time pegi tol gombak tuh, handset aku masuk air..full stop! T_T



tgn saje? mane orangnye?

2 comments:

Anonymous said...

hehehe..sabar je r ek :p _teaqa-

firdaus said...

terima kasih kerana memanggil aku hensem hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

http//hairishazwan.com©

Officially Designed by Hairi Shazwan
Launched on 14th May 2011

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP