Thursday, June 23, 2011

end of semester

Semalam yg bertarikh 23 jun, berakhirlah kelas terakhir untuk sem ni.. a'ah..sekejap je? dalam 7 hari lagi dah exam dah..=) smlm before habis kelas thermofluid iaitu antara subjek yg aku amek sem ni, lecturer aku ade jgk bg kata2 amanat.. Dr.Asif Hoda namanya.. lecturer yg aku paling respek..he's very good.. muslim sejati..
agak sedih jgk lah bile dengar apa yg die cakap.. walaupun dia lecturer, tapi dengan student dia selalu merendah diri. terbaekk.. by da way, may Allah bless him and his family.. Smlm jgk last quiz thermo dan Alhamdulillah aku dpt jwb dgn baik.. bile kuar tu, smpt jgk aku snap gambar dak2 kelas aku yg masih tgh wat quiz lg..





 So now, stadi untuk final la plak..wish me lark eberyone..soly kalo xupdate blog..kind of buzy(walau xlah bz sgt pun..hehe)

Teringat sepotong kek, eh bukan..sepotong ayat dari kwn aku.. katanye begini..
"lumrah manusia, bile memiliki tak pernah dihargai..bersyukur jarang sekali..bahkan diabai2.. bile kehilangan, baru terasa.. hati kembali sedar.. meraung menangis.. "

maksudnye? semua paham kan.. manusia ni kalo ade insan disisi dia, jarang yg menghargai..masing2 wat dek je..kadang2 abaikan.. bila kehilangan baru rasa sedih.. menyesal lah.. hmm..  jadi hargai lah insan2 di sekeliling kita..=) adios amigos..

2 comments:

Soul Seeker said...

senior ! xD

Anonymous said...

filzati:aik..blum msuk uia..da pgil snior da :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

http//hairishazwan.com©

Officially Designed by Hairi Shazwan
Launched on 14th May 2011

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP