Saturday, December 24, 2011

Umno ditembak sampai arwah oleh Dwarne Sniper

Hari ni aku men dota cam biase.. Pastu aku letak la nama aku hidup umno.. Tengah-tengah main tu, ade la sorang hero jahat ni nama dia dwarne sniper.. asik nak tembak aku je.. xpaham kenapa..tetiba rumate aku yg ngah men same2 tu cakap, "wei! bakpe mung letok name UMNO..nati cepat mapuh!."  N tengah2 main tu, tetiba.. DUM!! tepat ke kepala hidup umno yakni aku la tuh.. tembakan oleh x lain x bukan sniper lah.. maka mati lah aku..
    Jadi aku pun buat la kesimpulan sendiri, UMNO ni mane2 je memang asyik nak kena tembak je.. Kalu main dota jgn letak nama berkaitan dengan UMNO.. sebab nnti mesti korg mati awal.. Sebab hero-hero dota pun benci UMNO.. hehe... Xpercaya tanye la traxex.. Tapi jgn tanye Batrider.. nnti korg kena tarik ngn jaring die..haha


PS: I hate UMNO

2 comments:

Faaizz d. Zul said...

ha ha ha

noob.

Sebiru Hari Ini© said...

hehe.. sape? UMNO? umno mmg noob.. aku gerenti najib memang xpandai dota..
ha ha ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

http//hairishazwan.com©

Officially Designed by Hairi Shazwan
Launched on 14th May 2011

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP