Thursday, April 12, 2012

Weekend

Weekend? Masa untuk berehat? mimpilah.. exam derrr… Banyak lagi mau setadi dalam badan yang masih xbape nak sihat.. Merajuk kot sebab sakit-sakit pun tetap melalak.. Nasib baik sore semalam xpecah.. Sore xbape elok lagi.. Aigoo..  Nasib baik gua xpegi johor a.k.a program GPMS tuh.. kalu tak naye jugak.. Dengan tak sihat nye, dengan nak stadi exam nye, n btw, sepatutnye hari ni aku tengah sibuk duk jual laptop dah..

 

 

 


“ Bang! Laptop bang.. Asus Laptop.. Murah bang!! Lai3…. “
Ahak3.. Kenangan PC Fair yang lepas memang mencuit hati… Sesekali ade jugak tersebut ‘Asos Laptup’.. Pastu gelak sengsorang.. Haha… Ade sekali tu waktu tengah keje, tengok la pakcik ni tengah berjalan punye la serius.. bawak kotak sebijik.. Aku pun mencelah la di tengah jalan beliau..
”Pakcik! Laptop pakcik.. pakcik nak cari laptop ape ye?”
”Pakcik: Hang jangan tak buat aku lagi panas!! Aku dah cukup panas dah ni!!!!”


Perghhhh.. senyap aku sekejap… haha.. luruh jantung.. nasib baik kena pelepap.. Mengikut firasat aku, pakcik tu rupa2nya dah beli laptop acer sebab aku tengok dia tengah menghala ke booth acer, n maybe acer tu wat masalah so pakcik tu yang tengah marah jalan straight nak ke booth acer la tu.. Aku plak g sekat tengah2 jalan.. Huh.. Memang cari pasal lah.. Nak wat camne.. haha..

 



Btw, tu pengalaman yang sangat best.. Memang letih, tapi disebabkan aku minat bidang komputer ni, I’m totally enjoy the job!! And dapat gaji total RM 450.. For 3 days.. Not bad hmmm?? =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

http//hairishazwan.com©

Officially Designed by Hairi Shazwan
Launched on 14th May 2011

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP