Monday, April 9, 2012

Kembali

Hai.. kembali lagi.. macam chispmore kan? azam nak update blog tu memang sentiasa ade.. takut2 pembaca ade yang tertunggu2 cerita baru(bajet aretis wooo..boooo)..ok cukup..Open-mouthed smile  Nak update tapi tiap kali mesti terpikir banyak lagi keje lain yang bertangguh.. Al-maklumlah bile dah dekat fourth year ni banyoklah aii esaimennye.. Tapi ape2 pun, sejak last update blog ni hingga lah tarikh post ini, banyak benda dah berlaku.. drpd selipar hilang sampai lah kucing beranak.. hihi..

Dipendekkan cerita, sekarang masih menyibukkab diri dengan setadi yang memang sentiasa sebuk dengan esaimen oleh abang2 pensyarah.. kakak xde sem ni..

 

       
     Sekarang berada dipenghujung tahun ketiga dan masih lagi jurusan engineering(manufacturing).. InsyaAllah bakal menghabiskan pengajian pada tahun hadapan. Dan secara rasminye telah meletak jawatan sebagai Mainboard kepada GPMS UIAM, mungkin agak cepat tapi adalah alasanye.. Ape2 pun priority diletak pada pelajaran.. Juga terpilih untuk menganggotai kump(belum ada nama) yang mane sblum ni terkenal dengan aspirasi, iaitu kump nasyid UIA.. Tapi nama tersebut agak pelik bile didengar dan boleh menimbulkan fitnah.. Jadi nama bakal ditukar.. Terpilih untuk menyertai team Nasyeed Club UIAM yg juga team nasyid UIAM dan insyaAllah persembahan pertama pd 12 April nnti, persembahan pembukaan di CAC UIAM sempena Nasyid Gala, mlm 12 April tersebut.
     Bakal memulakan EIT pada bulan 6 ni di Batu Caves(Phoenix Far East).. Jadi itu saja.. Sebagai pantun akhir, Ada ubi ada batas, Lain hari kite jumpe lagi. (Pantuntanpairama)


..Haha.. Jaga iman jaga solat jaga diri.. Adiossss..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

http//hairishazwan.com©

Officially Designed by Hairi Shazwan
Launched on 14th May 2011

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP